Välj en sida
Ett bittert farväl

Ett bittert farväl

Det är med flaggan i topp och med raka ryggar vi säger farväl till årets DM-spel. Vi lyckades inte nå hela vägen utan snubblade på mållinjen då det fick vara målskillnaden som avgjorde vår grupp. Edsvära-Norra Vånga FF tog hem gruppsegern med exakt samma målskillnad...
Ett bittert farväl

Det sura äpplet

Första blogginlägget för min del här på raktuppikrysset. En större introduktion tycker jag inte behövs. Har som tanke med denna blogg att kunna ge er läsare en inblick in i Hjärtum, spelares, tränare, ledares men framförallt mina tankar om allt som rör klubben. Finns...