Välj en sida
Grisfotboll? – My & Emilia

Grisfotboll? – My & Emilia

Äspered som vi mötte för 3 helger sedan och vann över med 5-1, har en blogg som en man därifrån driver . På den skriver dom lite inför deras matcher och även en del referat från deras spelade matcher. Vi vill här uppmärksamma de referat som denne man har skrivit efter...
Grisfotboll? – My & Emilia

Efter regn kommer solsken?! – My

Vet inte riktigt vart jag ska börja, vi har en fotbollshelg bakom oss som inte har gått våran väg resultatmässigt. I lördags mötte vi ju Skoftebyn på hemmaplan (jag missade dock första halvlek pga jobb) men av det jag ser så är Skoftebyn de bättre laget ända fram till...