Välj en sida
Halvtidsrapport: Div 3 & 4

Halvtidsrapport: Div 3 & 4

Vi går vidare i vår tredelade halvtidsrapport. I detta avsnitt kollar jag lite på div 3 och 4 för både herr och dam. Vi kör på direkt tycker jag. Med dam först såklart. 🙂 (Placering – lag, matcher-vunna-oavgjorda-förluster, gjorda mål-Insläppta mål, målskillnad,...
Ordförande har ordet

Ordförande har ordet

Efter en ganska kort startsträcka (återigen) impulsstartar vi nu denna spalt eller blogg eller krönika eller månadsbrev. Ja, kalla det vad ni vill, men det handlar om föreningen denna gång.Fotbollsföreningen såklart. 😉 Och den har ju Ordföranden koll på. 🙂 Då jag...